Börjar blogga igen!

Hej alla!
 
Jag blev sugen på att börja blogga igen så jag tänker göra det, men jag kommer bara skriva 2-4 inlägg per dag för jag måste ju plugga osv. Igår så satt jag och Carro och fixa min header och nu har jag ändrat bakgrund osv så jag ska bara fixa lite till sen så är jag nog klar. Ni som inte har läst mina bloggar förut och inte vet vem jag är så tänker jag skriva lite information om mig (:

Jag heter Nathalie, men jag heter Kitiwara i mellannamn så min blogg fick heta det. Jag är 13 år och bor i Huddinge. På fritiden är jag med mina kompisar, familj, pluggar osv. Jag och min kompis hade en av huddinges största bloggar förut med ca 300 - 600 besökare per dag, den hette twoasiians.blogg.se. Min familj består av min mamma, min pappa, mina 4 halvsyskon och min lilla vovve som heter Daisy. Mina föräldrar är skilda så jag bor hos mamma heltid men träffar min pappa ca 2-4 gånger i månaden, så jag träffar inte mina syskon så ofta heller. Ja, nu fick ni veta lite om mig och jag hoppas ni börjar läsa min blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0